.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابهام در تعطیلی پنج‌شنبه‌‌ مدارس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به ابهامات موجود در خصوص چگونگی اجرای طرح تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مدارس، مقرر شد دوشنبه این هفته نیز اعضای کمیسیون، نشست مشترکی با وزیر آموزش و پرورش داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز ، سعدالله نصیری قیداری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: جلسات مشترک با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مسئولان وزارت آموزش ‌و پرورش برای بررسی موضوع تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مدارس ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: زمان زیادی از این جلسه صرف بررسی موضوع تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مدارس شد اما با توجه به ابهامات موجود در خصوص چگونگی اجرای این طرح، مقرر شد اعضای این کمیسیون، نشست مشترکی با وزیر آموزش و پرورش داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: جلسه مشترک این کمیسیون و مسئولان آموزش و پرورش پس فردا (دوشنبه) در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش توانا، طرح تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مدارس به طور آزمایشی در سال تحصیلی گذشته در تعدادی از مدارس ابتدایی اجرا شد که علاوه بر مدارس ابتدایی، اختیار تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس راهنمایی و دبیرستان‌ها به مدیران مدارس یک نوبته داده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.